kasutVINCCI

1.04.2007

RUMAH BARU

Sempena tahun baru ni, kv dah renovate rumah kv. Lawa tak? Actually, bukan kv yg renovate sendiri, kontraktor tu offer baik punya. Kv pun apa lg, kecit tapak tgn, kb mall kv tadahkan (wei MR, bila nak mai kb mall ha?)

Lawa kan? Td dia sms, tak puas hati sms, dia call pulak. Mmg komited betul dia kan? Weh MR, suara mu ayu gitew. Mek terpesona la. Hahahaha

Kv tak buat en3 baru la. Ingat nak buat en3 raya mcm yg dok janji kelmarin. Tp, hubby tak copy semua gambar yg kv nak dlm memory stick sony tu. Tak best la takde gambar. Minggu depan yach.

MR, trima kasih la noo. Hang banyak tolong aku. Nanti aku emel kat hang apa yg aku nak tau tu. Terima kasih tu, terima kasih daun keladi, nanti aku mintak tolong lagi. Hehehe

Sampai di sini dulu. Selamat berhari minggu naa. Sehingga jumpa lg.

--------------------oOo--------------------

11 Comments:

Blogger Ajzie said...

Cantk lah, saya suka...MR buat kan ker? Cantik2..saya suka.

10:14 PM  
Blogger Unknown said...

wah.. merah menyala laa

11:37 PM  
Blogger aNIe said...

Cantik betul rumah kv lah....suka tgk warna jingga tu...

12:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

saya pun rasa nak upah kontraktor tulah...dan berkenan pulak dengan design baru ni..sesuai dengan personaliti KV. Lam dah saya masuk sini...hari ni rasa nak bagi komen lak...

6:29 AM  
Blogger 13may said...

hehhe...memang menarik:))

11:50 AM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Apsal sumer chat baru..mencik mencik!! jeles jeles!!

12:04 PM  
Blogger HAPPYIRFA said...

kv.....
lawalah umah baru..kita guna kontraktor sama yer?
harap2 bertambahlah rezeki kontraktor tu sbb sudi tolong kita..

12:52 PM  
Blogger oren said...

aiseh..jeles bangat gue...mr, hang tolong renovate 'umah' aku, bleh???

5:04 PM  
Blogger NONIE AZIZ said...

hahahaha...oren hang nak jugak ka...tak pa hang email ja username & password kat aku!!!

5:13 PM  
Blogger Sastri said...

aik... kat mana nengoknye ni? awat Sas tak nampak pun gambaq?

3:08 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

ajzie,
MR tu mmg baik kan? (MR, aku puji hang ni!)

linda,
semangat baru yg menyala nyala. Karang terbakar susah plak. Hehehe

kak lady,
MR yg tolong buat kan. Menarik kan?

hani,
slamat dtg. Mr tu tau jek taste kv. ;)

13 may,
ini kerja kerastangan MR. Kv goyang kaki jek. Bukan kv reti pun. Hahaha

tiara,
aku suka sgt dpt buat ko jeles. Lalalalalala

irfa,
mudah mudahan bertambah rezeki dia.

oren,
hehehehe...MR dah offer tu, bila lagi?

MR,
tq noks. Hah..oren minta tolong tu, kesian dia kan? Hehehehe

sas,
belum ada gambar lg la.

8:50 AM  

Post a Comment

<< Home